Stačí jen koš, hokejka, míček a jdeme soutěžit_4

Dříve než vám představíme čtvrtou disciplínu, poohlédneme se za tou poslední. Tím byl slalom mezi kužely. Disciplína, která je pro děti během tréninků zcela běžná, ale kterou nyní v domácím prostředí nečekaně zkoušeli i rodiče.

“Po mnoha pokusech okolo 6 s. nakonec dal Péťa 5,52 s. To vyburcovalo maminku, která řekla, že to také zkusí. Tedy pokud si evidujete i maminky, tak ta naše to dala za 12,14 s a tatínek za 9,57. Třetí disciplína byla dost zábavná pro celou rodinu.”

V další domácnosti byla asi chyba v povrchu:

“David 4,57 s z X pokusů.  Já to také chtěla zkusit, ale míček mi šíleně zdrhal, tak jsem to raději vzdala.”
A jak dopadla třetí soutěž?

A na cenu se může těšit i tým U10 z HC Bolevec jako nováček v soutěži.
Gratulujeme, po skončení karantény na vítěze čekají krásné sportovní ceny.

 

IV. soutěžní disciplína

TREF SE DO KOŠE

Co potřebuješ: hokejku, srolované ponožky (štulpny)nebo míček, kýbl nebo koš, prostor kolem sebe

Jak soutěžit: Postav si kýbl nebo koš do prostoru a na vzdálenost hokejky od koše si označ startovní čáru. Na tu si připrav míček a pomocí hokejky ho vzduchem zkus trefit do koše. Kolikrát se ti to podaří za 1 minutu? Po každém pokusu si musíš míček dát zpět na startovní čáru.

Hodnotí se: nejvyšší počet provedení za 1 minutu

Zlepšovat se můžeš každý den, ale své pokusy si počítej maximálně 3 x denně. Svůj nejvyšší počet povedených tref nezapomeň do neděle poslat svému trenérovi.
Na videu se také můžete podívat, jak všechny disciplíny zvládla Kateřina Laciná hráčka HC 1946 Praga, která má současné angažmá v Anglii v klubu East Grinstead.

Doprovodná kondiční aktivita 2-3x týdně a max. 2x denně: posilování s hokejkou.
Při tomto cvičení nejde o rychlost, ale o přesnost provádění pohybu. Po celou dobu cviku mějte natažené ruce. Oči stále koukají na hokejku, při tom dáváme hlavu nahoru a dolu.

 

Martina Babická, Karolína Paterson, Tomáš Levý

Týmy